A prospektus megtervezése előtt fontos lehet a cég profilját megtekinteni. Ezáltal a prospektus előlapjára valahova be lehet csempészni a cég színeit és logóját. Pontosan ettől lesz egyedi és eladható a szórólap. Azonban a célközönséget kell elsősorban megkeresni. A szórólap nyomtatás piackutatással kezdődik. Minden cég esetében fontos a piackutatás. Ez annyit tesz, hogy az adott cég felméri a piacot, hogy milyen termékre a legnagyobb a kereslet. Ha pedig már megvan a termék, akkor következhet a reklámozás. Nos, talán ez lesz a legköltségesebb momentuma a folyamatnak. Azonban a különböző reklámozási formáknak mind-mind a cég stílusát kell tükrözzék. Amennyiben jól állítjuk össze a reklámanyagokat, akkor a cégünk gyorsan a szárnyalás útjára léphet. A szórólap nyomtatás következő lépése a kivitelezés. Igen lényeges, hogy milyen színeket és formákat használnunk. Természetesen, a minőség is meghatározó az emberek számára. A szórólap nyomtatás jó minőségű papírra kell történjen. Ezzel meghatározhatjuk a cég hírnevét is.